Followers

Ambuat Madam?

"Aku adalah perempuan yang terpaling hancur dan bersepahan jiwanya suatu masa dahulu-- menjadi seorang bundalah yang menyantumkan aku-- setiapnya-- satu-persatu." - fynn jamal

Moh!!!

Makan-makan

Assalammualaikum!

holaaaa bloggers readers and followers sekelian (adake?)
mm..

rutin Ahad kami tiga beganak
kekadang pergi berserapan jauh ke daerah lain.
al maklum, mak sedara pak sedara madam ada bukak kedai sarapan ..
makanya kami sentiasa secara berjemaah pergi bersarapan yang perjalanan mengambil masa dlm 30-40 minit mengikut traffic. huhuh

(ni dtgkan nak aku muncol lagi ler kat Tanah kedaung ni)

macam biasa, sejak dua menjak kembang macam peti ais 4 pintu ni...
malasnyer lain macam.
jgn kata malas menaip, nak berpk pun malas..
ok.
korang layan gambau jeler...

bai.
muah.muah..


AU and sparing partner Qhaliff


Hi semua. bencem tak saya.
ok. nnt abam Ayash tempeh gg pelsu ok!

kand ah ckp secara berjemaah,
ni baru sikit ni, suku tak smpi....
kalu dihimpun mau berlapis smpi ke umah banglo belakang tu...


si sepian and AU kemain bercahaya keimanan di situ..
maknyer jgn ko tgk..
mmg 4 pintu gupernyer begitu... bahahahahahahahah


dok sengih sbb Qhaliff main pacifier dia..
pastu mulakan tgn nk pukul org sana sini..
si lil king tu la...!
sekarang ni mamat kecit ni tak leh diam dok umah.....!
nnt next entry cter pasal xtvt n perkembangan dia lak..
 
k.
bai lagi sekali!

No comments:

Post a Comment

Tq uols...