Followers

Ambuat Madam?

"Aku adalah perempuan yang terpaling hancur dan bersepahan jiwanya suatu masa dahulu-- menjadi seorang bundalah yang menyantumkan aku-- setiapnya-- satu-persatu." - fynn jamal

Moh!!!

Progress Arasy Uqail densyem~

Assalammualaikum!

ooo.. mmg lama tak hapdet pasal mamat densyem ni..
madam bz iols..

apa pun, arasy skang tengah gigih tergolek2 terguling2 dr satu tempat ke satu tempat,
macam hero tamil...


Nov 10, 2013 | mommy kantol! by madamlala on Keek.com

Madam kadang2 tak tahu cmner nk describe lelebih pasal prgress lilking.
apa yg madam tgk, dia semakin bjiak, semakin mengada dan manjaaa terlebih...

cuba tgk video tu..
dimarahnya mommy sbb sibuk sgt amik gmbr dia!
hahaha.............
oo..dia mmg suka duduk kat carseat dia tu..
feeling2 dok dlm kete!
kaki melanguk ini budak!

kat tangan tu tengah dok gentel bip..
org pakai kat leher.. dia suka dok tutup2 muka!
hahaha..

okla...
arasy dah 6 month old, 7.2kg... and baru jek lepas baik demam...
sedih sgt time dia demam..
madam tak sempat nk jot, 1st experienced handle baby demam
cemas n tak tido malam!

ok la.. (lg sekali)

until next time.. bye!

last keek!
nah amik...





bye!!!!!



2 comments:

  1. SEMOGA ANAK KAU TERUS MEMBESAR DENGAN SIHAT WALAFIAT ..

    ReplyDelete
  2. Semakin membesar dgn sehatnya...
    Ngada2 nak adik tu kot...hehehe

    ReplyDelete

Tq uols...