Followers

Ambuat Madam?

"Aku adalah perempuan yang terpaling hancur dan bersepahan jiwanya suatu masa dahulu-- menjadi seorang bundalah yang menyantumkan aku-- setiapnya-- satu-persatu." - fynn jamal

Moh!!!

New place, new environment!

Assalammualaikum!

Alhamdulillah, dah hampir 2 minggu di sini..
Igt tak entry lepas madam ada canangkan tentang madam ditukarkan penempatan...

Kuasa Allah dan tentu sedikit usaha dan juga pertolongan,
Madam tetap ditukarkan tp di saat saat akhir, madam ditukarkan dari Kampus Induk ke Kampus Bandar!

Pucuk dicita ulam mendatang, mmg dah 4 tahun merayu dan mengharap agr dpt ke sini..
maklumlah dekat dengan rumah....!

So, so far, Alhamdulillah
kawan2 best...
and hopefully will reach my own target and goal kat sini...





sebelah TV aje..
walaupun sebelah, tp tak sempat nkkkkkk tengok!

serius...
bz...hahahah
sebab tu lama giler tak hapdet....
tak sempat nk panas punggung pun kt seat...

gagagaagaga....

apapun,
tempat bru, environment bru...
sooo...
azam pun baru...

APC di sini mungkin?
hahahaha... in my dreams!


5 comments:

  1. macam uitm jer.. betul ker? salam kenal :)

    ReplyDelete
  2. Alhamdulillah...nice view...nice place...sgt2 strategik...
    Gajin2 comolot ngn dekan...musti suksess...hehehe

    ReplyDelete

Tq uols...