Followers

Ambuat Madam?

"Aku adalah perempuan yang terpaling hancur dan bersepahan jiwanya suatu masa dahulu-- menjadi seorang bundalah yang menyantumkan aku-- setiapnya-- satu-persatu." - fynn jamal

Moh!!!

Head and shoulder knees and toes..!

Assalammualaikum!

Ok..
tak payah nak tanya sgt mana madam pergi..
skang ni mmg masa banyak dihabiskan dengan melayan karenah arasy uqail madam tu..
makin bijak anak mommy sorang tu...

terbaru?

nah amikkkkkkkkkk..!!!

sudah!
tak puas dengan ibu jari tangan...
ibu jari kaki dia baham...

kemain lagik anak mommy ni..
smpi kelepet2 bibir membaham toes dia...
org tua2 ckp, kalu budak isap ibu jari kaki nak dpt adik lagik..
hahh...sudah...
samada mommy sana yg preggy or mommy sini yg preggy, kita nntkan..
apapun....
aamiin kan dulu.....

AAMIIN......

hahaha...

babah ckp- dagu arasy runcing cm dagu double chin mommy...hahahah
mata tu dia suka buat time mengada2...
rindunya anak mommy!!!!

(indahnya perasaan menjadi seorang ibu... terima kasih Ya Allah, kerana memberi hambamu ini peluang menjadi seorang ibu..melalui pengalaman ini walupun berbeza dari ibu2 yang lain.... Alhamdulillah Ya Rabb....)


aku adalah perempuan yang terpaling hancur dan bersepahan jiwanya suatu masa dahulu-- menjadi seorang bundalah yang menyantumkan aku-- setiapnya-- satu-persatu. - fynn jamal

7 comments:

  1. KALAU BETUL NAK DAPAT ADIK LAGI, ALHAMDULILLAH..

    ReplyDelete
  2. amin.....semoga dpt adik dr mommy....

    ReplyDelete
  3. aminnnnnnnnnnnnnnnn

    eeeee tomelllll nyerrrrrrr

    ReplyDelete
  4. tudia heroo....dia punya senyummmmm

    ReplyDelete
  5. Amin...arasy nak adik lagi yer.. hehehe

    ReplyDelete
  6. aduh omeinye die
    lapo ke arasy tu hehehehe
    salam perkenalan dari ida
    jemput singgah blog ida ye
    umielman.blogspot.com
    dah fllow blog ni no 909

    ReplyDelete

Tq uols...